Бренд San Marco

Завод "San Marco" – італійське мистецтво декорації

Історія Сан Марко розпочалася у 1937 році. Це був невеликий магазин з продажу кольорової глини, а відкрив його – засновник компанії П’єтро Тамбуріні. Основними покупцями були венеціанські художники, майстри з ліпнини та декорування соборів і палаццо. Бізнес залишається сімейним і сьогодні, щоправда, вже в четвертому поколінні спадкоємців.А сам виробник виріс у великого виробника професійних лакофарбових матеріалів та лідера сегменту в Італії.

Перший завод було відкрито у 1962 році, а зараз San Marco Group володіє ще 10 потужними виробництвами, має власну науково-дослідну лабораторію для тестування та розробки новинок, експортує продукцію до 100 країн світу на 6 континентах.

Декор - викликає емоції

Декоративні матеріали Сан Марко – не просто фарби. Як і П’єтро Тамбуріні, його послідовники дотримуються у своїй роботі принципу поєднувати традиції та досягнення сучасності. Створення нового матеріалу це синтез художнього та наукового підходу. Кольори та ефекти декоративної штукатурки створюють унікальну композицію, надають індивідуальності та оригінальності всьому приміщенню. В асортименті бренду:

  • 1500 відтінків;
  • 50 фактур;
  • 30 декоративних матеріалів.

Їх можна комбінувати між собою із нескінченною варіативністю. Це дозволяє втілити у реальність будь-який творчий задум, передати стилістику та настрій автора, реалістично імітувати будь-який матеріал від каменю до тканини. Вся лінія продукції відповідає найвищим стандартам якості, що підтверджує визнання на міжнародному ринку. Тому готове покриття має ідеальні властивості зносостійкості.

Ознайомитись з продукцією ви можете у нашому каталозі

Професійний підхід у дії

Серце компанії – лабораторія досліджень та розробок. Саме тут було створено всю гаму колекцій Сан Марко. Шляхом наукового підходу творчі ідеї перетворюються на відчутну продукцію. Ціла команда дослідників постійно працює над розробкою нових та вдосконаленням існуючих формул. Співробітники працюють не лише над комерційною продукцією, а й над спеціальними лакофарбовими покриттями для реставрації об’єктів історико-мистецької цінності.

В Україні традиції венеціанської майстерності підтримує наш Салон “№13”, використовуючи у своїй роботі продукцію виключно цієї торгової марки. Поєднання якості, ексклюзивності та відповідності трендам дизайну та архітектури ставлять її на перше місце.